Van angst naar vertrouwen

2021-01-20T16:01:17+01:00

Van angst naar vertrouwen Angst beschermt je. Het helpt je om geen roekeloze dingen te doen die jou of je omgeving kunnen schaden. In bepaalde mate is angst heel nuttig. Angst remt Het kan echter

Bodyscan meditatie

2021-01-19T10:57:20+01:00

Bodyscan meditatie om lekker te slapen De bodyscan meditatie is een mindfulness oefening. Met het beoefenen van Mindfulness breng je je aandacht naar wat er nu is. Mindfulness kun je op elk moment van de

Pijn verminderen met meditatie

2021-01-13T13:58:15+01:00

Pijn verminderen met meditatie Er zijn weinig dingen zo vervelend zijn als pijn. Je vindt het misschien irritant en wilt het zo snel mogelijk weg hebben. Soms kan het helpen er juist met je aandacht

Meer energie krijgen gedurende de dag

2021-01-13T14:00:07+01:00

Meer energie krijgen Meer energie kun je op veel verschillende manieren krijgen. Enkele dingen die je helpen om je fit te voelen zijn: Gezond en gevarieerd eten;Voldoende water drinken;Regelmatig bewegen; Naar buiten gaan;En rust nemen.

Leren mediteren in 4 weken

2021-01-13T14:01:21+01:00

Leren mediteren - week 1 Door te leren mediteren kun je je brein trainen: Verbeter je concentratieVergroot je geluksgevoelBoost je gezondheidVoel je fit en energiek In 4 weken leer je zelfstandig te mediteren met deze